Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pecunio | użytkownik

imię i nazwisko adres3miasto zarejestrowany27.03.2007 @11:31:07 ostatnio na stronie15.02.2013 @17:50:10

Sesje studio/plener
Informacje -> http://www.amphoto.pl
Zapraszam.

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1825295
digarty233 komentarze482 posty na forum2

komputer / sprzęt
Superduper

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~offcanon    11.10.2008 @18:06:32
co do 85 no uwierz mi, że wcześniej, czy później ją kupisz, wejdź do sklepu i przymierz to caco, co elek, to zależy, ja ich cholernie nie lubię w pomieszczeniach, tylko plener (pracuję na 24-105 L 4.0). Zastanów się też czy chcesz wydawać duża kasę na 1.4, czy wystarczy Ci 1.8 bo jest różnica, ale praktycznie tylko w cenie, są to szkła, które charakteryzują się tym, że są ładowane w Chinach bądź Tajwanie fadromą do kontenerow i zależy na jaką sztukę trafisz, ja mam akurat kilka zdjęć na 1.8 i wg mojego środowiska trzaska lepiej koncerty, niż kumpla 1.4
_______
Jak Gejsza bez Kimona
Yoko Ono bez Lenona
~offcanon    11.10.2008 @14:54:02
jako portretówkę szczerze i zdecydowanie canon 84 mm 1.8, jakiś patyk kosztuje, od 2.2 masz cudownie ostre zdjęcia z głębią której nie daje chyba żaden obiektyw tej klasy, a co do zdjęcia, to po prostu nie przemawia do mnie, po prostu mam już szczerze dość "tandety", wiem, że się sprzedaje, ale nienawidzę się sprzeadawać, ja bym wolał parę młodą w kolejce z tłumem dzieciaków do MC'donalda ustawić, ale po prostu lubię takie extremy
_______
Jak Gejsza bez Kimona
Yoko Ono bez Lenona
~Angellore    11.10.2008 @14:21:32
nie mam problemu z interpretacją, a warsztat szlifuję... dzięki za wskazówki, przydadzą się pozdrawiam
~0bleblak    10.10.2008 @15:10:23
Ha, tzn., że małą wagę przywiązujesz do szczegółów. Po prostu facet, he, he!! A po czym to wywnioskowałeś?
ostatnio edytowane: 2008-10-10 16:12:05
_______
"I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką" Paulo Coelho
~0bleblak    08.10.2008 @20:29:59
Dobrej nocki. Ale widzę, że Twoją galerię jeszcze dziś odwiedzę, bo pojawił się nowy dig
_______
"I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką" Paulo Coelho
~0bleblak    06.10.2008 @18:20:56
Co jest nie tak w kadrze? Oprócz łodygi, która przy takim powiększeniu ujawniła wszystkie swoje bruzdy i nierówności nie było tam nic. Mniejsze powiększenia nie pokazałyby tych bruzdek, np. gdybym zrobiła tę fotkę DCR-250. Zdjęcie robiłam jednak MSN-202: http://www.skapiec.pl/site/cat/57/comp/116096_komentarze/
ostatnio edytowane: 2008-10-10 16:12:28
_______
"I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką" Paulo Coelho
~Pietka    03.10.2008 @18:07:27
no ja sie chce zapisac do new boogie down school ale zobaczymy co z tego bedzie ;]
~beyon65    02.10.2008 @15:20:58
Piękna galeria.Pozdrawiam
~Pietka    01.10.2008 @22:59:34
własciwie to juz niestety nie tancze ... ale tanczylam w ślo u Wacha ;p i mam nadzieje,ze jeszcze gdzies sie bede uczyla ;p a tak w ogole to jestem kolezanka Max'a a twoje zdjecia naprawde dobre
~0bleblak    26.09.2008 @18:00:40
Pracuje nad przepaleniami, choć na ogół ich nie ma. Problem mam tylko wówczas, jeśli coś co muszę doświetlić znajduje się w kadrze z czymś, co tego nie wymaga, a tutaj była to biała kora brzozowego pnia.
_______
"I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką" Paulo Coelho
~rabbit7    24.09.2008 @12:43:58
Fajne fotki! UWAGA!!! Oceny nie mają na celu rewanżu - masz dobre foto i tyle!
~0bleblak    20.09.2008 @22:51:00
Mimo to, bardzo mi miło. Ale to faktycznie straszne, bo wtedy nie bardzo jest co pisać, he, he!!
_______
"I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką" Paulo Coelho
~0bleblak    20.09.2008 @16:42:25
Poobserwuję...
_______
"I tylko jedno może unicestwić marzenie - strach przed porażką" Paulo Coelho
~rewq    20.09.2008 @12:38:43
50D chcesz kupić? Sigma sigmą przy okazji jak będziesz w serwisie zapytaj ile kosztuje wymiana soczewki tylnej, byłbym wdzięczny
_______
yeah:D
~rewq    20.09.2008 @12:34:24
O to masz chyba jakiś felerny egzemplarz, moja na f/2.0 już naprawdę lanie wygląda ale to tez zależy na jakie body zapięta.
_______
yeah:D
~rewq    20.09.2008 @12:30:23
to nie mój to w pracy, w domu mam dupny monitorek bo zamiast na LCD wydałem na nowe szkło :P
ostatnio edytowane: 2008-09-20 12:30:38
_______
yeah:D
~peysone    19.09.2008 @18:33:41
nie chodzi mi tu o jakośc zdjęcia lecz prezentuje ów dziwny "obraz" nie po to by go ocenianio;p
~imeuk    07.09.2008 @18:16:42
co by nie mowic to i tak serdecznie pozdrawiam!!!!!
~imeuk    07.09.2008 @18:11:52
tez tak pomyslalem.ale....efekt bylby jakby złapac wlasnie ten moment ale wszytskie miec nie mozemy.....pozdrawiam serdecznie!!!!!!!
~AgnieszkaCK    28.08.2008 @14:21:12
dzięki
~Serwerro    24.08.2008 @13:38:38
osz ty ty cfaniaku ;]
fakt ze cos to szeroko bylo bardzo,ale nie bawilem sie nigdy fisheyemi
ale wyszlo super:D
~kunomisiek    21.08.2008 @14:43:25
też pracuje na 350d więc dobrze Cię rozumiem
pozdrawiam
~happyyuppies    18.08.2008 @15:05:34
pozowane, nie pozowane, ale bardzo dobre
~peysone    21.07.2008 @23:24:34
ahoj kapitanie
~JestemUszczelka    15.05.2008 @12:29:54
Te Twoje koty mnie rozbroiły. :D
_______
piwo wino wódka jazz

Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt